Utan min älskling

Hej hej alla vänner 
Idag vaknar jag med kramp igen allså andra gången  på två dagar denna vec skit kul* NOT*
idag åkte min älskling i väg med hans syster och kille dom skulle till förälderna som är i stugan
hjääääälp!!!!!!! vad jag kommer sakna han
har inte varit ifrån varandra så många dagar i stöpet hur ska det gå?????
tur att jag har min gumma här är så trevligt ha henne här
men tiden bara susar iväg inte klokt ju
vi har tittat på en dvd film som jag har fått den var bra
jag fick tre st så vi har att göra om det skulle regna för mycket
eller om vi inte vet vad vi ska ta oss till
i morgon hadde jag tänkt mig att vi skulle baka lite kunnde ju vara kul se vad det blir för gott
ja just det jag förlängde mitt abomang med 24 månader till när dom ringde
och plöstligt hadde jag fått ett mns att jag hadde ett paket som väntade
så peo tog med det hem efter turen igår 
och jag öppnade paketet och visp så var det en mobil telefon  var paff jag blev
fattade inget ting men det var ju kul
men det var en sån där totch mobil sony eriksson 
japp jag som är händig och så  *NOT*
så min gumma hadde kul när jag försökte fatta på den jaja det bjuder jag på
men hon hadde ännu roligare när det ringde och jag inte kunnde svara
jag fick panik så jag fick ringa upp min älskling i stället  hihihihi
ja jag får nog leka med den lite till innan jag fattar
och det kan ju ta ett tag jag är ju inte så tekniskt av mig
nu får ni ha en trevlig kväll ha det gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0