Tralalalalalalala

 Hej hej alla goa vänner 
Idag tidigt på morgonen fick jag kramp i vaden aj aj ajjjjjjjj vad ont det gjorde
jag skrek som en stucken gris och min älskling vaknade yrvaken
men älskling vad skriker du för
ska han säga det gjorde ju ont som bara den ju
han försökte massera det lite lindrade efter en stund
det är min andra dag med kosten det är ok
idag har lena och jan varit här en stund och i morgon ska vi dit och äta
dom berättade det skulle bli potatis och matjesill  gräddfil/gräslök och sallad
jag får hoppa potatisen för nu måste jag bara ner med vikten
det här går inte längre och jag mår heller inte bra av den 
 ja just det min älskling och min gumma 
tittar på det
men inte jag räcker jag får höra när dom sjunger som galningar av det dom hör på tv
det hörs ännda in hit så jag behöver inte titta på det
då kan jag passa på att blogga så länge
och inte är det något på tv heller så jag få se vad jag ska göra om det blir tidig säng eller vad 
men nu får ni ha det så gött alla mina goa vänner puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0