söndag hela dagen

Hej hej alla goa vänner 
ja vet inte vad det är med vädret idag den är hel knasig
ena stunden molnigt andra stunden solen tittar fram
och andra stund blåser det som bara den ja hel knäpp vädret idag
men vi har varit nere och handlat idag och har hunnit med middagen
så nu sitter jag här!!!!!
jag bloggade ju inte igår så tänkte berätta lite om dagen igår
jag och min gumma bakade lite
vi bakade mellanmål mat muffins dom blev jätte goda
sen gjorde vi citron muffins åxo goda
man blir ju lite skeptiskt när man inte har vanligt mjöl och socker i
men dom var ät bara 
så i morgon har jag levt på lchf det går ganska bra 
som ni redan vet så är min älskling inte hema jag saknar han grymt myckert 
men han messar mig myckert på mobilen och ringer par gånger om dagen 
tänk va tiden går fort nu har min gumma snart varit här en vec
inte klokt va tiden går fort jag njuter av var ännda stund vi har 
jag vill inte att hon ska åka hem
jag ska nog binda fast henne så hon inte kan åka hem
men vi har ju några dar till
så jag får smida en plan så hon inte kan åka hem hihihi
nehe nu ska jag låtamin gumma få ha datorn lite 
så ni får ha det gött mina vänner puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0