Måndag 2/7

Hej hej alla 
Idag är jag skita trött men vädret har varit bra varmt och skönt det mesta 
jag har varit på kursen idag var ok
sen har jag åxo Grattat två stycken som har fyllt år idag på fb
det har inte hänt så myckert annars idag
ja det händer ju inte så myckert på vardagarna när jag har kursen
så jag har inte så myckert att förtälja idag
och nu blir det lungt äta lite och titta på tv blir det snart 
så ni får nöja er med detta idag så få vi se om jag har mer att förtälja en annan dag 
ha det så gött alla puss och kram
Bye bye 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Har ni haft varmt! Här har det vari blåsigt och svalt.
Jag har haft en riktig tråkdag och bara hasat runt och gjort ingenting. :P

Hoppas du haft en skön TV kväll och att morgondagen blir en bra sådan för dig och kanske även för mig. ;)

Natti natti kramis!♥

2012-07-03 @ 00:21:44
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0