Jippiiiiiii

Hej hej alla goa vänner 
Ja vädret ska vi inte prata om
vi ska prata om något roligare min älskling kom hem idag efter han har varit borta i fem dagar
jag blev så glad så jag pussade lite med han va så skönt att han har kommit hem
men tyvärr så åker han i morgon igen för han ska åka till carlshamn med sin svåger
för dom ska titta på kent och dom stannar över natten där
men sen när han kommer hem så får han minsann vara lite med mig åxo annars blir jag nog sur 
men jag blir inte ensam för min goa gumma är här fortfarande så igentligen går det inge nöd på mig 
idag blir det ganska lungt för vädret tillåter inte så myckert  få se hur det blir i morgon 
för jag och pia har tänkt att gå upp på himmelsberget jag har aldrigt varit där
ja inte pia heller så klart
men det är en välldigt stor backe men det skulle finnas en bänk halvvägs som man kan vila på
sen får man se om man orkar resten skulle ju vara kul att testa på
jag har bott här lite mer änn tre år och har aldrigt varit där dom säger att det är fin utsikt
skulle vore kul att se ja det får morgon dagen förtälja 
nehe nu har jag inte tid att sitta här nu ska jag vara med min älskling och min gumma 
så ni får ha en bra dag puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Underbart är kort, sägs det ju, men han kommer ju hem snart igen, gubben din.

Vädret är som det är och man kan inte göra mycket annat än att göra det bästa av eländet och passa på och njuta när solen skiner en stund mellan skurarna.

Ha det gott vännen och lycka till med bergsbestigningen. ;) Kramisar!♥

2012-07-18 @ 00:29:29
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0