Japp nu var det dax

Hej hej alla mina goa vänner!!!!!
                          som ni har förstått nu så har min goa gumma rest 
hon åkte vid par minuter över nio i morse det var grymt jobbigt att säga hejdå 
jag var helt tårögd när hon gick och när dörren stängder så kommer det tårar 
hua vilken böl fis jag är 
men vi har haft det jätte trevligt och man kan ju inte tro att tiden skulle gå så fort
kom ju förra måndagen och vips så var tiden slut 
vi har skrattat och pratat myckert ja hon betyder välldigt mycke för mig 
men jag förstår att hon ska hem till sitt
och nu när hennes yngsta dotter ska flytta till en annan lägenhet 
så finns det ju myckert som ska göras 
bara synd att vi bor så långt ifrån varandra ja långt och långt 
men det kostar ju en massa att åka ner m,m 
men jag har verkligen njutit den tiden vi har haft mår så bra av en pia dos
tack gumman för ditt besök hoppars vi ses snart igen puss och kram älskar dig 
Du har ett hjärta av guld!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0