Inte kul alls

 Hej hej alla 
Har inte varit inne på några dagar jag är så trött på allt just nu
när det gäller mig min ork har helt runnit ut i sanden
jag är så trött så trött ständig huvudvärk vet inte om det är vädret eller vad det är
ser ut som en bomb här hemma har inte varit på kursen idag heller men var igår
och mensen bara jobbar sig kan inte bestämma sig vad den vill
och som att jag har varit sjuk innan så blev det inte mycke pengar heller
så jag vet inte hur det ska gå ihop sig
och nu kommer semestern och peo har ju bara två vec semester
så man vill ju att han ska få lite kul så man vänder på varännda öre för det ska gå ihop sig
idag är han med jan och lena kristianstad och i morgon skulle han visst åka på någon marknad
tur jag har pengar kvar på  busskortet
men sen måste han ha lite pengatr till mat och så
tur att jag inte ska med hadde inte gått det finns det inte pengar till och jag vill änndå inte följa med 
vi har inte haft råd att åka på någon semester  på två år så det är så himmla trist en annan hadde åxo behövt att komma iväg men men 
men nu har jag bestämt mig nu när vi är lediga från skolan ska det jobbas här med mig att jag ska må bättre och skita ialla som inte gillar eller känner mig så på måndag börjar min dag så vem vet kanske blir min blogg lite gladare så småning om 
Jag ska börja äta lchf
se om jag kan må lite bättre
sen ska jag ta tag i mitt gå band igen har inte varit på den sen flyttade till den andra lägenheten
sen ska jag plugga lite på teroin lite
den har jag inte råd med nu men när jag väl har det så kanske det blir lite lättare 
ja och det bästa av allt så kommer min gumma snart åxo på måndag eller tisdag tror jag
då kan hon vara min stötte pelare ska bli så kul när hon kommer ska bli så skönt att ha henne här skulle bara önska man hadde lite pengar så man kunnde göra något kul
men vi ska nog få tiden till att gå änndå
vi kan ju försöka leka lite ider om min nya mat 
sen har jag lite hem uppgifer från skolan åxo som jag ska göra 
så jag kommer ha fullt upp 
nähe nu orkar jag inte sitta här mer och snart kommer dom andra hem åxo
och då kan jag ju inte sittar här 
ha det så gött alla mina goa läsare och ha nu en riktig god semester vad nu änn blir 
och va rädda om varandra puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0