Hett hett!!!!!!!!!!

Hej hej alla mina goa vänner 
allså man ska inte klaga men fasiken va hett det är man orkar ju inget ting
allså på altanen är det som en bastu där kan man inte sitta
och idag beställde vi hem en sallad
ja har ju egentligen inte råd men ORKA göra mat i denna värme
igår var jag ju på hälsokosten hua vilken pers att bara gå dit svettan bara rann
och så hadde dom änndå inte mitt profiber men bröd mixet hadde dom så det köpte jag
sen köpte jag glutenmjöl i stället det borde väll gå
men vikten är inte riktigt ok nu som att det är så varmt så orkar jag inte röra på mig lika myckert
men det får ju gå
jag bakade mitt bröd senare på dan sen var grannen inne en stund
och sen kom lena och jan åxo trevligt
idag var jag och köpte mig en tidnig som jag kunnde läsa
för man varken orka vara på fb eller någon annan stans
peo ska vara kattvakt  i morgon och på söndag hoss grannen så kom in med en nyckel
jag har tittat på dvd idag åxo skönas sitta i vardagsrumet för där har jag min fläkt som blåser så sköntjag har nog drukigt för lite för jag har fått huvudvärk nu åxo 
så jag får nog sluta nu ska bara berätta en sak jag har börjat spela W ord prue eller vad det heter man kan spela med sina vänner jätte kul men jag förlorar hela tiden men va gör det bara man har kul  jag spelar med min kusin åxo sen sitter man väntar och ser vad dom har skrivit
ibland får man vänta men vad gör det dom får åxo vänta på mig hihihihi
nehe nu får ni ha det så gött mina vänner puss och kram
 BYE BYE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0