Hemma igen

Hej hej alla goa vänner 
Ja jag behöver ju inte tala om hur vädret är det ser ni ju på bilen 
Min älskling åkte på kent igår och nu har han kommit hem
han hadde haft det trevlig och jan och lena var med hem
nu och dom sitter och fika nu så jag gick unndan för jag vill inte bli sugen 
jag visste inte att dom hadde tagit med fika
för då hadde jag tagit upp en muffins till mig 
ja visst kunnde jag tina den men nu gjorde jag inte det 
då passar jag på att blogga här i stället 
igår tog vi det bara lungt i går 
för min gumma mådde inte alls bra
jag fick lite dåligt samvete för jag hadde skojat med henne här om dagen
när vi gick i från heidi att tänk om du blir sjuk så kan du inte åka hem
så blev hon dålig igår så  vi  tittade på en film den var jätte bra 
 jag älskar ju delfiner så jag tyckte verkligen om filmen 
 sen tittade vi  på tv på kvällen och tog det lungt 
min gumma mår bättre nu så det var ju en bra det
jag vet att det inte var mitt fel men jag ska nog hålla min mun om sånna saker i fortsättningen 
tyvärr så åker hon i morgon bitti men är glad att jag har fått ha henne så länge
nehe nu ska jag gå till mitt besök så ni få ha det så gött
puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Detta eviga regnande! :( Man behöver i alla fall inte känna sig ensam om eländet, då större delen av vårat avlånga land har samma elände. I Umeå har det det tydligen snöat idag och norra sthlm och Gottland fick hagel, så det blev vitt på backen. Måste ha blivit något missförstånd!? Det är ju till jul man vill ha snö, inte i Juli. ;)

Den där filmen vill jag också se! Undrar om den finns att hyra här hos oss? Måste försöka komma ihåg att kika efter den nästa gång vi ska hyra film. Delfiner har varit mitt favorit djur sedan jag som liten flicka titta på TV serien om delfinen Flipper.

Duktig du är som håller dig borta från fika brödet. Bra jobbat!
Kramisar! ♥

Svar: Ja det är inget kul med detta regnade men dom säger att det ska bli bättre väder så det hoppars jag ja flipper ja då satt jag fast klistad vid tv när det var jag har tre favo djur som jag bara älskar delfiner vet du ju sen hundar och sen apor och det har funnit i mitt hjärta sen jag var liten och dom har följt med mig alla åren har aldrig bytt ut dom för något ha det så gött Kramisar! ♥
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-07-19 @ 23:24:36
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0