Härligt väder

Hej hej alla goa vänner 
Vilkert härligt väder idag åxo är så skönt känns som att sommarn har kommit
bäst att njuta av det så myckert man kan för det sägs att det ska bli sämmre väder på lördag
det får vi inte hoppars men nu när det är så fint väder blir det inte många knop
så jag har gått upp några hg ja tupp ett halv kilo
jag försöker komma upp tidigt för att göra lite nytta men har svårt att vakna till
så bara gilla läget för jag ska absolut inte klaga
man klagar när det regnar man klagar när det är kallt och man klagar när det varmt
hur ska man ha det
igentligen så här har inte hänt så myckert idag
imorgon   tänkte jag  om jag ska gå ner till hälsokosten
och se om dom har fått in lite nya varor
hadde ju varit trevligt om jag skulle få göra lite bröd m,m
så tänker ni nog!!!!! men det kan man hitta i vanliga affären
ja visssa saker men inte allt och jag vill gärna unna affären
så den kan vara kvar för kommer det ingen så kan dom ju inte ha den 
nehe nu ska jag ta mig en kall ducsh så man känner sig lite fräsare 
ni får ha det så gött i värmen puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0