Blogga !!!!!!

Hej hej alla mina goa vänner 
ja jag vet jag hänger inte med om dagarna och inte bloggandet det går som hipp och happ
kommer en massa i mellan men blir kanske bättre sen när jag ska gå på kursen igen
peo har börjat jobba igen han har haft 2 vec nu
han tar ut lite ledighet senare som tur är så jobbar han bara fyra timar
så det är ju ganska lungt
idag var jag nere vid hälso kosten men dom hadde inte så myckert som jag ville ha
men skulle komma in mer i vec så jag tänkte att jag går ner på torsdag och kollar
vi fick ingen post idag det brukar vara en hel del reklam men den brydde jag inte så myckert om
men jag väntar på min a kassa som jag ska betala som inte har kommit ännu
peo hadde frågat grannen om dom hadde fått reklam det hadde dom
det var visst bara vi som inget fick
peo ringde posten dom skulle kolla upp saken sen ringa upp
gjorde dom det *suck* nopp
grannen kom högsta hugg med sin reklam det var ju snällt men jag sa vi behöver inte den 
var mest min räkning som jag ville ha får hoppars den kommer snart annars får jag ringa och efterlysa den
 Idag var min goa heidi här med 2 flak ägg
dom hadde varit ute och hämtat färska ägg ett flak kostar 45 och det är 30 ägg
jag tycker det är billigt för färska ägg
hon var här en liten stund till hennes man kom och stannade åxo en liten stund
alltid trevligt när dom kommer
sen efter fem tiden kom peos föräldrar och syster och kille
dom hadde fika med men jag åt inget
det kunnde vara trevligt om dom inte jämt har med fika med sig jag får ju änndå inte äta det 
men jag var så mätt sedann middagen så jag kännde mig inte stressad denna gång 
hadde varit roligare om man kunnde äta något jag får äta men det är väll för nyttig hahahahaha
min svärmor fick med sig en del färska ägg hem hon blev glad för det 
nehe nu har jag inget mer att förtälja
och ni får ursäkta om jag inte skriver varännda dag men min tid hänger inte riktigt med 
ni får ha det så gött och va rädda om varandra så hörs vi puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0