Blandat kompott

Hej hej alla goa vänner 
Jag skrev inget igår för jag mådde inte så bra
så jag fick hoppa över frissan och middagen som vi var bjudna till
tyckte det var trist såg i fram imot den men magen bara ballade ur
vet inte om det var för jag har ändrat kosten eller vad det var
men mår bättre nu men dom andra åkte och dom hadde jätte trevligt
min älskling hörde av sig lite då och då men jag sov det mesta av dagen
och min gumma hadde skrivitså gulligt i hennes blogg men jag mår bra nu
tack för om tanken älskar er åxo
idag har jag varit uppe tidigt vi har tvättat och jag har gjort ett nyttigt bröd
som dom hadde på hälsokosten det smakade ok ska bara vänja mig
men en dag ska jag göra tekakor fick ett recept av heidi en dag som jag inte har provat
har smakat det hoss dom se om jag kan göra det lika gott
nu sitter jag här och dricker mitt lakrits tee som jag åxo har köpt på hälskosten det var gott
dom andra är ute en tur med peos syster och kille åker runt lite
jag följde inte med vill bara ta det lungt 
lite senare ska jag ta och vika ihop tvätten sen blir det ganska lungt 
ni får ha det så gött och ha en trevlig dag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0