Barndopet

Foto: Tack alla älskade ni som delade Zeldas stora dag med oss..  Det var underbart att ha er alla där med oss..<3<3<3<3<3 Hej hej alla 
Jisses vad nervös jag var att gå på barndopet jag fick verkligen slåss med mitt inre men vi gick
jag satt längst ner vid dörren så jag kunnde gå ut om jag ville men förvånadverk så gick det bra
vi satt med en vän och hennes dotter
sen kom min goa vän heidi min gumma
hon var nere hoss mig åxo så jag kunnde inte ha det bättre  kolla vilken tårta den var jätte god
det fanns en andra tårta åxo lika fin och hög masstig såddan
Zelda blev döpt hon var så fin men jag tog inga bilder får av min gumma sedann
men jag sätter inte in några här på zelda för jag respektera föräldranas  val dom vill inte detta
hon fick jätte många fina gåver
jag fick för mig att jag tog ett kort på vårat paket och kort här hemma men det gjorde jag visst inte
så här stod det på kortet i alla fall 
 Idag ska söta Zelda döpas denna gåva 
för tur och lycka med sig all kälek önskar eva och peo 
puss och kram sen ritade jag en massa hjärtan 
hon fick ett kort och ett guldhalsband med ett fyrklöver på 
tyckte det passade till zelda så får hon ha lycka turen med sig hela tiden bra va!!!!!
en vän var snäll och hämtade fika och kaffe till mig när det var dax
det var snällt det så slapp jag gå fram jag uppskattade det verkligen 
vi var borta ett par timar sen gick vi hem vi var bjudna till grillningen åxo
men den hoppade vi över hadde säkert varit trevligt men ska inte utmana ödet för myckert
tar ett steg i taget men det var väldigt goa gäster där och härliga Ungar men få öva lite mer på detta 
Tack snälla för vi fick vara med Zeldas dop det var vi glada för och Aprilus jag glömde inte ge din kram till Mormor H hon blev glad hon var så söt min gumman
men nog lite färdig efter allt för det var ganska varmt där 
jag glömde säga det var kannon väder när Zelda döptes så det var bra 
  Ni vet at jag var och choppade för fullt i fredag
då glömde jag ju tala om jag var ju inne i en affär till
jag var inne i hälsoaffären åxo för i fönstret såg jag något kul
dricka som jag fick dricka fanns sex olika sorter 4 med bubbel och två utan
den skulle förbränna kolhydrater här kommer smakerna
 citron/lime den har jag smakat inte riktigt min smak men ok
dom andra har jag inte smakat  det var
cola,
apelsin.
wildabär.
jordgubb/kiwi
classic mango/persika
dom var dyra så man köper ju inte dom var dag
men gott att få dricka något annan någon gång
dom kostade 22 kr burken men 1 kr pant 
peos föräldrar har åxo varit här idag
dom kom med 3 liter jordgubbar som vi ska frysa ner 
nehe nu ska jag gå och fixa mat och sen rensa jordgubbar
ni får ha en bra kväll och ha det gött puss och kram 
Bye bye
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pia veber

Hej Gumman så glad jag blev att ni gick till dopet, Bra att ni hade en trevlig stund med goda vänner.
Ha det gott nu.
puss kram

2012-07-01 @ 23:15:35
Postat av: AprilSus

Vad kul att du tog dig till Zeldas dop och att allt gick bättre än du kanske vågat hoppas på. Såg bilder på FB av de fina tårtorna, så jag känner igen tårtan du tagit foto på och då kunde jag ju vara säker på att du på samma dop som jag antog och vilken fin present ni gav lilla sessan. :)Tack för att du gav mormor H en kram från mig!

Hoppas du har haft en skön söndag och vilat upp dig efter gårdagens kalasande.

Jätte kramis! <3

2012-07-01 @ 23:46:21
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0