Trög start 2012

Hej hej alla det var ett tag sedann jag bloggade
var trist när min gumma åkte hem hjälp va tiden gick fort
jag hadde bestämt mig lite hur 2012 skulle se ut
men har inte lyckas med detta har inte mått så bra i mig själv
jag kan inte fatta att det ska vara så svårt min hjärna vill inte som jag vill
ja det låter konstigt men jag vet inte hur jag ska komma ur detta hemska hål
jag har bryr mig för myckert om andra och vill för mycke
och har en del saknad som är svåra
undra om pappa gillade julkortet och julklappen som jag skickade
inget svar från han han håller sig borta
finns fler som gör
men jag måste nog försöka att börja tänka på mig själv nu
för inget kul att må skit jämnt och få skit
jag har varit sjuk en del och mår inte riktigt bra ännu
jag är glad att jag har min älskling som stöttar mig
ja och min gumma åxo
och en och annan vän har jag ju kvar
i går skulle jag till min kurator/sygolog
men hadde en sådann migrän så jag kunnde inte komma upp från sängen
fick ringa åter bud jag log till lite över nio
sen kunnde jag vara uppe en stund
jobbigt med migränen känns som att huvudet sprängs i bitar
mina leder är inte som dom ska heller
när jag har suttit en stund så värker det när jag resser på mig
har aldrig hänt innan men den sista tiden gör den så mina leder
undra om det är åldern som tar sin rätt
eller om kroppen bara är trött  av all vikt m,m
ja hela jag är slut jag måste komma ur detta skal
i morgon ska jag gå till abf och lämmna in ett papper
och sen ska jag prata lite som jag inte förstår
se om jag blir klokare
jag har skrivit ner ett cv om vad jag har jobbat men inte helt klart men jobba biten är klar
ja just det vi har städat ut julen åxo
lite trist är så fint med alla fina elljusstakar och julsjärna och slingor m,m och inte har vi haft någon riktigt jul heller trist tycker jag
vad jag har tänkt på hur 2012 ska bli nja vet inte men jag ska försöka med en del saker ska se om jag kan fixa detta ska kämpa med det i allafall
1.Gå ner i vikt
2.Gå ut mera
3.läsa terori till ett körkort
4.gifta oss i dec
5.ska inte vara så mycke på fb
ja det var lite om mina mål få se hur det kommer gå
nehe nu ska jag ta och gå in i ducshen så jag blir lite piggare
ha det så gott alla mina goa som tittar in här och va rädd om er
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0