*SUCK*

Hej hej alla
Ja vad har hänt idag
jag har inte mått så bra jag har frösit och varit varm mellan varven
inte alls piggelin nej idag har det varit en dum dag
och sedann ska min goa gumma åka hem i morgon åxo
inte jag gillar
och vädret har inte varit på topp heller bara regnat den mesta av dagen
men jag har gjort en del av mitt cv så nu kan jag gå till abf på måndag
så får dom hjälpa mig med resten skicka det till min handläggare
mmmm va det luktar gott min gumma står och lagar mat
va gott det ska bli hon gör så god mat jag bara älskar äta hennes mat
hon sa nyss att hon hoppas den blir god
och det är jag säckert på att den blir
jag har då aldrigt fått något jag inte gillar
jag vet att hon älskar min mat
så denna gång har vi blandat lite ena dagen min mat den andra dagen gummans mat
kan ju inte vara bättre ju
ja jag kan ju säga jag har ju verligen trivs denna vec
fattar inte att den har gått så fort
och tiden vill inte stanna upp så man får njuta av sista tiden hon är här
får hoppars att hon kommer snart igen
så kanske vi kan gå ut och choppa då
och att vädret är bättre
nej orka inte skriva mer
och jag tror nog att maten är strax klar
ni får ha det så gott alla mina vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja
Min gumma du är bara bäst tur att jag har dig puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0