Stormigt värre Emil

Hej hej alla
Jag mår så himmla bra
glad nu när min gumma är här
tänk om man kunnde ha det så här jämnt
fast jag vaknade upp med en huvudvärk
gjorde mig inget tog mig en ibutin så ska den nog botas
nu ska vi se vad som hände igår dagen
jag har lärt mig att sticka det var skit kul
men sen när jag skulle byta färg gjorde jag något fel
och peo och min gumma var och handlade
och jag hadde ju inget tålamod att vänta
så vad hände jo jag sprättade upp hela igen *Suck*
bara börja om från början
peos föräldrar var här en liten stund på eftermiddagen
dom skulle köpa biljetter till revyn som är här på folketshus
sen en time efter kom peos syster och kille var här några timar
medanns dom var här så började det blåsa och regnar
det var klass 2 varning
och oj oj vad det har blåst och regnat inglasningen har darrat och fönster
min gumma satt och stressade upp sig lite att hon skulle sova nere i källaren
och då ni som inte vet bor vi på 3vån på ett hyreshus
min gumma hon är goe hon
men hon sov här uppe och änn så länge så sover hon
och det blåser och regnar fortfarande
stackars min älskling som ska vara ute i detta värdet
bättre han hadde varit hemma hoss oss
men som tur är så jobbar han bara halvtid
många har varit utan ström runt om kring i sverige
men vi har haft tur änn så länge
och hör och häpna dom har döpt stormen till Emil
japp en killnamn det hör ju inte till vanliga brukar ju vara ett tjejnamn
jag hoppars det avtar snart
inget kul med detta värdet
det håller på ännu så  det har nog varit kaos lite över allt
så skönt att man sitter här inne i värmen och dricker sig en kopp kaffe i lung och ro
vad händer idag då ja det blir nog att vi stanna inne idag
men hoppars att vi kan gå ut lite i morgon
så jag och gumman kan gå runt att titta lite och se om vi kan hittat något kul
javisst jag glömde att jag fick en jätte fin ängel  eller exat två st av min gumma
så fina tack gumman
hihihihi hon tror nog att jag är en ängel
idag har jag tänkt att det ska dammsugas
och ska nog göra kiksekakan för den blev inte gjort
som att jag inte hadde så många ägg hema
men nu har jag
och sedann ska jag fortsätta med mitt sticke
kolla runt på fb lite åxo
ja det blir att bara vara idag och mysa
ni få ha en bra dag alla mina vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0