solen

Hej hej alla glada
ja vad har hänt idag jo solen har varit framme så fint
vilkert härligt väder och vad gör vi jo sitter och tittar på tv
eva rydberg för vi tog voice igår
sen har jag och gumman varit lite halvtaskiga idag
så vi har tagit lilla lungna
nu väntar jag på att middagen ska vara klar
ja jag blev försenad idag som att jag skulle prova min nya maskin som jag har köpt Ock den fattar jag mig på eller nopp
när jag har suttit minst 20 minuter börjar min tålamod ta slut fick inte fast den som skivar
min gumma frågade om hon skulle hjälpa mig
men då var jag redann uppe i varv sur att jag inte fattar hur man sätter fast den
kan själv vill själv
jag ringde min vän efter mycke om och men
jag fick prata med hennes man och det lät så enkelt när han berättade
så när vi avslutade så försökta jag igen
och tror ni att det funkade  stort fet NOPP
så nu fick jag skiva allt för hand
min gumma erbjöd sig
men nej jag skulle göra det själv
typiskt jag måste lära mig någon gång att släppa taget
men det är inte lätt när man har varit sådann hela livet
och vad hännde jo jag glömde mina chapioner i min gratäng bara för de
men ska se om jag inte kan stoppa ner dom när jag ska lägga på den rivna osten
så idag blir verkligen middagen sen men det gör nog inge
för min älskling är på hokey och den blir förlängd så han blir sen
men vad gör det maten är ju inte färdigt
nähe nu ska jag ta och duka så vi kan få mat om en stund
ni får ha en trevlig kväll
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0