Regn regn

Hej hej alla
regn regn har det varit hela dagen skit kul
så inne har vi fått vara inne idag
blev ingen shopping idag *hum*
jajaja man kan ju inte bestäma över vädret
vi blev glatt överraskad idag vi fick besök idag och det var så trevligt
fast hon glömde sina lådor så nu ligger dom på fin bordet
idag har jag gjort klart min mössa den är ok för att vara första gången
och senare dag provade vi den misslykades kiksekakan
den gick och äta men den var inte som min mammas
så här får övas lite mer på den
och nu i kväll har jag gjort kyckling och ris och currysås
hjälp va stark såsen blev
ja annars har det inte hänt så mycke
förutom va tiden går fort  jag vill bromsa tiden
för snart ska min gumma åka hem och det gillas inte
jag tror jag binder fast henne så hon inte kan åka hem hihihihi
nähe nu ska jag gå och umgås vi ska titta på tv
vet inte riktigt vad det blir om det blir eva rydberg eller voice
nu får ni har en trevlig dag alla så hörs vi
puss och kram
Tja tja
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0