Pannkakor på lördag

Hej igen när peo kom hem idag sa han att det skulle bli av i allafall
det är inte så ofta jag gör dom
som att det tar en såddan tid
och man måste vara flink på fingerna att göra dom
mitt ex har försökt men han fick inte till det
vet inte om han har försökt igen
det är ganska svårt men dom är goda
tar tid att göra dom och fem min att äta upp dom kul va
pojken var här en stund idag
han sa att pappa blev arg först
för han tyckte inte att man ska bjuda in sig själv på pannkakorna
och det kan jag förstå att han inte gillar
men är inte pojkens fel jag har ju lovat han dom
och han har väntat tåligt
så det var snällt av hans pappa att ändra sig så han kan få sina pannkakor
tänk nu om han inte gillar dom
som han har väntat på dom ja man få hålla alla fingar och tår att han gillar dom
nehe nu ska jag ta något och äta som att jag måste vara fastande i 12 tim
ska ner i morgon bitti och ta prover
sen ska jag gå till abf se om jag har skickat iväg mitt papper
bye bye
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0