Ont över allt

Hej hej alla goa vänner/bloggare
Jag har ont över allt fattar inte vad min kropp håller på
med känner mig som hundra år
idag har jag varit hoss min kurator
det var jobbigt att gå det värker över allt
och och varm blev man jag hatar att bli varm
och det var halt mellan varven ute så det tog lite tid att gå
på vägen hem så var jag inne på liljas och handlade
såg en bakelse hette winer semla
och då tänkte jag att det måste jag prova på
men det var inte lika gott som vanlig semla det gick att äta men kvalmligt typ
så det blir det inte fler av
sen satt jag mig vid busskuren och väntade jag på min älskling så vi skulle ta följe hem
medanns jag satt och väntade kom en person och bara glodde ner på vägen
undrade vad hon hittade där  hur löjlig få man vara
att man inte kan titta som vanligt vuxna människa
berättade det för min älskling han sa att det gjorde en annan åxo till han
men hallo hur gammal är man
inte vi som har pratat skit om saker och ting allså ingen av oss är fel fria
men jag håller mitt huvud högt för jag vet att jag har inte gjort något fel
och jag eller min älskling sjunker inte så lågt
vi har vilat lite i eftermiddag för jag blev så trött
och nu har vi besök av världens gulliga kille han är så go
han frågade när vi skulle ha dom danska pankakorna så nu har jag lovat han dom till helgen
för nu har han väntat länge på dom så nu är det på tiden att det blir av
nehe nu vill min kropp inte mer nu
så nu får ni ha en trevlig kväll
ha det så gott och var rädda om er i den stora stygga världen
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0