Nytt år 2012

Japp nu är det nytt år
jag hoppars verkligen detta året blir bättre änn det förra
har varit lite mycke nu med dramor och mig med min ätstörning m,m
nu vill jag ha ett bra nytt år
jag har lagt ett nyårslöfte åxo det brukar jag aldrig göra men i år gjorde jag det
och det ska jag lyckas med
nyårsaftonen  har varit lungt peos föräldrar var här och fikade på dagen
och kvällen var vi själva så vi gjorde inte så myckert med nyåret
men vi skålade i cola och tittade på rakerter men det var välldigt dimmigt
så man kunnde inte se så mycket synd för det var nog många fina raketer
men det smällde ju desto mer jag tycker synd om djuren och dom små som blir rädda
hua lider me dom
min goa gumma från småland ringde till mig och önskade ett gott nytt
men hörde knappt vad hon sa för det smällde så här
men hon kommer idag jag är så glad har verkligen saknat henne
ska bli så skönt att ha henne här några dagar
jag hoppars tiden står still då så man få vara med varandra så myckert som möjligt
för sen ses vi nog inte förr änn semestern
och dit är det ju långt tid till
men det får jag ta sen nu ska jag bara njuta varända minut hon är här
nehe nu ska vi äta lite innan min gumma kommer
för hon hadde ätit men kaffe vet jag att hon vill ha
ha det så gott alla och hoppars ni får ett bra år mina vänner /bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0