ny dag

Godmorgon alla
Detta köpte jag i går muggar och 2 skålar ett ljus
jag älskar lila och svart är mina färger det
jag var på abf igår vet inte om jag blev klokare
men ska se om jag kan fixa min sida till abf
annars får jag gå ner på ons för då ska jag änndå ner dit
vi har varit hoss peos föräldrar igår
som att hans mamma fyllde år var där några timar
och jag ringde till min gumma åxo försöka pigga upp henne lite
hon känner sig lite nere
och jag har beställt ny tid åxo till min kurator så på måndag ska jag dit
igår kväll snöade som bara den så då tänkte jag jaha nu kommer vintern
men idag skinner solen så nu är snart snön borta
jag fattar mig inte på detta väderlag men det ska man väll inte heller
nu ska jag snart gå och skala potatis
vi ska ha sprödadtorsk med kokt potatis och spenatstuvning idag
hur låter det
ja sen tror jag nog att det är många som inte gillar det
men jag tycker det är gott ibland
annars blir det nog ganska lung dag idag
plockar nog lite men det gör man ju varje dag
och ska se om jag inte kan gå en liten runda åxo
ni får ha en bra dag alla
puss och kram
tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0