Kanon väder

Hej hej alla
Solen lyser så härligt just nu
så jag funderar om det håller i sig så ska jag gå ut en runda
gissa vem som var uppe innan tuppen
japp jag och innan min älskling till å med
halv fem var jag uppe och härjade som en yr höna hahahaha
jag har förberätt middagen vi ska ha hemma gjord potatismos och reben
fast min älskling ska först till frissan och fin slippa topparna lite
sen kommer han hem och äter
sen ska han gå på 45 minmassage som han fick av mig i julklapp
så han ska riktigt njuta idag
och jag saknar min gumma i småland jag undra hur hon har det????
fundera starkt att jag ska ringa henne i kväll och kolla
vad annars som händer idag vet jag inte nu
jag har  inte mer att berätta nu
så ni får ha det så gott där ute vart ni änn är
puss och kram
Tja tja

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Gumman

år sådär med mig läs bloggen. puss kram saknar dig jätte mycket

2012-01-27 @ 08:57:35
URL: http://vågen som gillar höst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0