Jippiiiii DANMARK EUROPAMÄSTERE 2012

Hej alla
Vilkert härlig väder
nu ska jag berätta lite vad som har hänt i helgen
i fredags ringde jag min pappa var lite orolig hur det skulle gå
han får mig alltid till att bli ledsen
så jag hör inte av mig så myckert dit
för jag har så myckert jag går igenom och pallar inte mer negativa energier
men denna gång gick det ganska bra
skönt jag älskar min pappa över allt annat
men är inte lätt sen mamma gick bort 3 år sedann hua
jag saknar henne grymt myckert
tycker det orättvis att hon fick gå bort så tidigt min älskade mamma
hon finns i mitt hjärta och jag vet att hon tittar till mig love you mammi
och i lördags gjorde jag dom danska pannkakorna
dom blev bra och goda tur det pojken var här och åt
han åt så myckert att han blev propp mätt hihihi
han gillade dom tur det han som  han hadde väntat så
och i söndags var dom på hokey
så han har varit här nästan hela vec kul att han trivs
synd att vi inga barn har för då kunnde han ju vara med någon  i sin ålder
men alltid kul att ha han här
min kära goa kusin skrev till mig på fb att dom vill komma och hälsa på
gissa om jag blev glad
har inte sett henne på länge ja jätte länge sedan
hon är som en syster för mig
saknar henne mycket så det ska bli skoj
få se när dom kan komma dom har så mycke att göra  i deras familj
ja alla är så myckert upptagna
tänk om man kunnde bromsa  upp tiden
och kunna ses ibland hadde varit skoj
Japp Danmark vann handbollen
Grattis killar ja man är stolt att man har dansk blod i sig
nehe nu ska jag fixa lite middag blir kött och sås potatis
ni får ha det så gött
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0