En bra dag

Hej hej
Idag var jag uppe vid 6 tiden som att jag skulle ta prover idag
så var jag tvunngen gå upp då
och jag  tog 2 urin prover som att jag är uppe på nätterna och pissar åxo
så det var lika bra
för det mesta är jag uppe tidig
men idag var jag trött att komma upp
var nog för att det var ett måste hihi
dom tog ekg och sen skulle dom ta blodtester
och det kan vara ganska jobbigt som att mina ådror är tunna och rullande
så den sköterska jag hadde kallade in en som jag brukar ha
första gången gick det inte
men andra gången så gick det med lite grävande
hon vågade knappt anndas för att dom inte skulle rulla väg
den andra sköterskan fick ge henne rören
men det gick bra dom fick i alla rören skönt det
sen var det bara gå till abf och vänta till dom öppnade tio
pratade med en men jag blev inte klokare för det
när jag kom hem ringde jag min handläggare
men fick inte i tag i henne få prova igen i morgon
När jag kom hem
så fick jag finbesök
vi hadde trevligt drack kaffe och unna oss med varsin semla
vi pratade ett par timar
det var trevligt inte så ofta man har besök
så man tar vara på den tiden när den kommer
jo klart vi har ju pojken som kommer han och peo är på hokey nu
har det säkert trevligt
då passar jag på att blogga och ha egen tid
kan vara skönt ibland
men den här vännen är ganska ny
vi har trevligt när vi väl ses
hon har ganska mycket med jobb och familj så
vi ses inte så mycke men hon är bara så go
hon är ganska lik mig ja inte i allt så klart men vi har samma väderingar m,m
så man mår ju bara så bra när vi ses
jag hoppars att vi kan ses lite mer framtiden
och en sak till Danmark vann handbollen idag mot sverige heja heja hihihi
igår tittade jag och älsklingen på Wipeout vinter
och där finns en kometator allså hallo
inte klokt vilka glop ord han kör  med dom tävlande
jag ser inte vad är för kul med detta
skämt eller i så fall tycker jag inte att det är en skojigt skämnt
Jag kollade mina mail idag GISSA att jag blev glad
den stolte mormor hadde skickat på det lilla miraklet
hon var så sööööt hon blundade så sött
tack snälla va kul att se det lilla fina tjejen
hon kommer säkert charma många som hennes storebror gör
nehe nu ska jag snart titta på den hemliga miljonären på feman
ni får ha det så gott alla
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0