Ajajaj

Hej alla mina goa vänner/bloggare
Idag skinner solen härligt men det ser kallt ut
idag har jag ont i mina leder inget kul
till å med ont när jag ligger och sover det gillas inte kan jag säga
jag försöker gilla läget men inte lätt alla gånger
när det gör så förbannad ont att jag inte orkar göra något
så idag är jag skit trött
tur att vi har bestämt pizza idag eller sallad har inte bestämt mig ännu
vad som händer idag vet jag inte riktigt ännu få se vad mina leder till låter mig
jag läste min goa gummas blogg
hon har nyss varit sjuk inget vidare
och hon är väldigt låg
skulle önska att jag kunnde hjälpa henne
men vi bor ju bra bit bort
jag ångra lite att jag flyttade när jag ser hur hon mår
men jag mådde inte så bra just då
så skönt att komma ifrån
hon kanske borde tänka mer på sig själv vad hon vill ha ut av livet
och om det värt att leva som man gör
finns ingen annan som kan göra något åt det
änn sig själv  det har jag lärt mig
och vi lever ju bara en gång och då ska man vara lycklig
och inte ledsen och må dårligt
lätt för mig att sitta skriva så Nej det är det inte !!!!!
jag vet jag kämpar fortfarande med saker och ting
men jag har fått bort lite av det som har gjort att jag har mått dårligt
man får nog välja sina kamper lite om man ska ha ett drägligt liv
men sak är säkert om jag hadde haft min gumma här på heltid
så hadde vi nog kunnat hjälpa varandra så hadde vi mått myckert bättre
men nu vill livet inte
så man kan ju hoppars en vacker dag att det kan bli så
jag tror att vi bägge skulle må bra av det
Love you gumman min puss och kram
nehe nu kommer snart min älskling hem och äter frukost
ni får hadet så gött alla söta goa vänner/bloggare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0