27/1 2012

God morgon alla glada
Ja ny dag nya tag
Jag är trött som vanligt men mitt humör är på topp så det är bra
min älskling kännde sig som en ny människa han var hoss frissan och massage igår
så han var väldigt av slappnad när han kom
hem jag skulle åxo behöva gå på massage
men första är det dyrt och sen skäms jag för min kropp
så det blir inget med det
det blev inte att jag ringde min gumma i småland igår
vi fick gäster det var peos syster
hon hadde varit i krisianstad och hämtade sina fina nya glasögon
och hennes pojkvän jobbar ju eftermiddag så då passade hon på att komma upp
händer inte ofta att hon gör det när han jobbar
jag frågade om hon ville ha kaffe hon sa att vi kunnde vänta en stund
jag borde fatta att något var igång men det fattade jag inte
sen efter en 5-10 min fick jag av hennes pojkvän är kaffet på g jag fattade inget ting
men helt plöstligt vände jag mig lite om där helt plöstligt stog någon
HJÄLP!!!!!! JAG BLEV skita rädd jag flög flera meter upp och skrek
japp jag trodde hjärtat skulle flyga ut
så när jag hadde andas klart så satte jag på kaffe
och dom hadde med jätte goda buddapest så han är förlåten
men hämden är ljuv  när han minst annar så ska jag skrämma skiten ur han
skratta bäst som skratta sist hahahahaha
sen efter en stund kom pojken åxo han tycker visst om oss
för han har varit här mycke denna vec
för mig gör det inget så länge vi hemma så
han har nog bara tråkigt
och kul att han vill umgås med oss gammlingar *ler*
idag tänkte jag ha till middag mosaka
men nu är det snart frukost så nu får jag sluta
för snart kommer min älskling och har frukost med mig
ha det så gött alla så hörs vi
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0