24/1 2012

Godmorgon alla jag tyckte dom här orden och bilden var nice
ja vad händer idag jag ska försöka fixa min jobb menriter till min handläggare
så det tar nog en stund
sen ska jag ta min bauta disk orkade inte den igår av värken
och sen hadde jag varit hoss min kurator igår
och då brukar jag bli helt slut efter det
av allt som ska ha in m.m men det gick jätte bra
han tyckte jag hadde varit duktig och att det börjar gå fram åt så det är ju skoj
jag har börjat fokusera mer på framtiden
och dom som gör mig ledsna håller jag mig borta
ifrån orkar inte med alla dramor
peo fick ett mess på mobilen igår att det blir inga danska pannkakor på lördag
för han fick inte komma jag vet inte vad som har utlöst detta bara tråkigt
han såg i fram i mot detta och pappa jobbar ju änndå men tänker inte spekulera i detta
det får bli en annan gång kanske med danska pannkakor
En vän till mig har nu ängtligen blivit mormor igen
det har varit en lång väntan
men nu har lilla tjejen kommit till värden mormors prinssesa
så nu har hon en prins och en prinsessa i samma hus
kan ju bara vara lycka
så vi får ta och gå och titta på mästerverket endag
men vi låter dom få andas ut och vänja sig vid det hela
och behöver nog all lungn just nu
stort GRATTIS till er alla
Nu ska jag förberedda middagen
blir biffar med ris och god sås
ha det gott alla så hörs vi snart igen
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0