2/1

Hello alla
jag har sovit ganska ok i natt
och min tand har blivit mycke bättre skönt det
jag har varit hoss min kurator det gick bra
men man blir bara så trött efteråt
på vägen hem duggade det lite
jag gick in på liljas och köpte varsin semla till oss som vi skulle ha till fika
min goa gumma fick vara hema själv en stund
är så skönt att hon är här
just nu steker hon biffar och jag har skalat potatis så vi har hjälps åt
och min älskling har tvättat jag hjälpte han och vika tvätten när den var klar
så här går det sin lilla gång
och sen har min gumma lärt mig ett nytt sätt hur man kan sticka mösa och halsduk
så här kommer stickars till alla nära och kära i olika färger
bara gilla läget hahahahahaha
vi har funderat att göra en kiksekaka heter det på danska på svenska heter det visst radiokaka
vi gör det på min mammas recept
vi få se om den blir gjord
vi hadde tänkt att ha den till fika i morgon
se hur trötta vi blir efter maten
nehe nu blir det inte mer idag ni får ha det så gott mina vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0