var är min brödkavel *hum*

Hej alla goa
Vad har hänt idag då ????
jag skulle ha gjort så mycke idag men tiden var inte med mig idag
jag hadde bestämt mig att göra köttfärspaj idag
hade fått ett recept av en god vän
och hon sa att det var så lätt så jag glad i hågen började göra den
lätt vet jag inte jag fick ont i ryggen för att få till det
kan ju vara för jag är ovan
sen skulle det stå i kylskåpet ett tag
så jag passade på att göra färsen
det tog längre tid att jag hadde räknat med
men vid 12 tiden skulle jag börja
men då upptäckte jag av min fasa vad är
JAPP min kavel var *pust* väck
så när min älskling kom hem så letade vi och letade
jag började känna stressen jag som skulle göra paj och lite piroger om det blev deg över
till sist orkade jag inte kolla mer
var ju skit hungrig åxo
och mitt socker började få mig på ett usel humör tror jag
så jag försökte så gott jag kunnde att platta ut till en deg
blev lite tjockt tyckte jag
men fick till en paj till sist
sen kunnde jag inte låta bli att glo runt i skåpen igen
för jag är ju ganska envis när det är något
när jag hadde satt in pajen och gissa
japp jag hittade den till sist min kavel längst upp i skåpet och längst bak
både jag och min älskling är korta i rocken
så hur fasiken den hamnade där vet jag inte flög nog upp dit hihihihi
men nu har jag lagt den så jag kan se den till en annan gång
så klockan var mycke innan vi fick mat halvtvå tiden
min älskling tyckte den var god jag tyckte nog den kunnde vara lite tunnare men det gick att äta
igår tittade vi på vinterwipeout som att en bloggare som jag har lärt känna var med där skit kul att se när han simmade runt där hahahaha han är skit go och har en bra blogg tycker jag ja jag har ju fler bra bloggare jag kollar på  ja innan jag slutar måste jag bara få tala om en sak Han kan ju inte vara kloknågon stans
tycker nog att vi ska slänga han i sjön
han vill att vi ska jobba tills vi blir 75 år
allså han vill nog att vi ska dö i för tid
en del jobb är tuffa och släpp fram ungdomarna lite åxo
vi har jobbat våran del låt oss få njuta av den sista tiden och få känna av pensionen lite
bara för han får en fet  lön och  och sitter på sin bak hela dagarna
så är det ju inte svårt att klara jobba eller??? och prata goja
bort med han allså Grrrrr
nehe nu ska jag ta och sluta skriva innan mina fingar rycker av rent ilska
hoppars jag hinner göra lite mer i morgon vi få se hur tiden är med mig
ha det så gött alla vänner /bloggare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0