Trött........15/2

Hej alla godingar
Japp jag är trött idag åxo har sovit illa som att jag har ont
jag känner mig som en gammal kärring
jag har rört på mig mer änn vanligt några dagar
då säger mina vader ifrån hårda som sten allså varför gör min kropp så
jag måste ju vara i rörelse om jag ska kunna gå ner
och gissa när jag ställde mig på vågen så tänkte nu måste jag väll ha gått ner som jag har slitit
nopp gått upp i stället gissa om jag blev glad NOT
min älskling sa att han ska göma vågen
men jag måste ju kolla så jag inte rasar upp ännu mer
men jag kanske inte ska kolla varje dag????
det var meningen att vi skulle stora handla idag med peos syster och kille
men det vill inte min kropp så det är bara låta bli
jag får ta lite lungt för jag tänkte gå till abf i morgon
så då måste jag orka gå med min gammla kropp
till å med äldre sussar förbi mig
i måndags visste jag inte jag skulle skratta eller gråta när jag ser en äldre dam med rullator
bara susar förbi mig som ingenting och pust så är hon väck Hahahahaha
nu ska jag snart fixa middag till mig det blir soppa som att min vikt inte vill som jag så får det bli så
min älskling väntar till hans syster och kille kommer dom slutar efter två för dom vill ha ute mat
det ska inte jag ha nu får det vara bra
nu ska jag bara NER
vad händer annars jo tänkte plocka lite innan våra gäster kommer
sen funderar jag om jag ska ta upp någon fika nja få se
nähe nu ska jag fixa soppan ska försöka att hålla mina tider
ni får ha en trevlig dag mina vänner /bloggare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0