Trög!!!!!!!

Godmorgon alla glada
Vilkert härligt väder ute solen skinner så härligt och fint är ju bara toppen
ja hela helgen har varit fint
det hände inte så myckert igår dagen
förutom pojken var här han fyllde år igår 15 hela år
tänk när man var så liten ja det var en massa år sedann
vi hadde köpt en tårta vi tyckte att han ska ha en tårta på sin födelse dag
jag tog bara en liten bit som att jag har socker och peo tog 2 bitar
vi kan säga så här vi delade på en halv sen tog pojken den andra halva hahahahaha
han var så glad att han fick tårta
hadde jag vetat att han ingen middag ätit så hadde jag gjort en god middag åxo
han brukar ju äta middag hema
sen var min älskling och han på hokey hemma laget vann med 6-2  så det var ju bra
ja det var det mesta med gårdagen
jag sover inte men min älskling gör
men han vaknar nog snart
vad händer idag jo vi ska tvätta jag har varit upp sedann halvsju
sen har jag kollat lite på fb och mina bloggare se vad som har hänt hoss er
och sen har jag pluggat allså hur trög får man va
allså det  kommer ju inte in något i min tröga hjärna
jag pluggar och pluggar man ska svara på 20 grågor och ska ha minst 16 rätt
och vad händer hoss mig jo får inga 16 rätt i allafall jag blir så ARG!!!!!!!
jo ibland har jag haft 16 rätt det finns olika katori jag tror det är 7
skit svårt ju och när jag har fått rätt på en så lyser den grön 3 katorier har jag klarat
men sen i bland är jag så dum att jag går tillbax och prova en jag har klarat
och va händer då japp den blir röd för nu klarade jag inte den skit kul *NOT*
jaja bara träta på ska ha mig ett körkort om jag så ska hålla på i flera år
idag får vi trevligt besök peos syster och kille kommer ska bli kul med besök
jag tycker om att ha folk omkring mig det hadde jag jämnt när jag bodde i småland
men här är det inte riktigt så men jag har lärt mig att annpassa mig till det
fast det var väldigt svårt i början
som att jag är myckert social
nu ska jag snart äta frukost undra om min älskling vill äta med mig????
sen tvätta och diska lite sen ska jag försöka hinna med och träna lite åxo på mitt gåband
jag vet ju inte riktigt när dom kommer idag
och i morgon har jag fullt upp på förmiddagen ska till min kurator
och sedann ska vi skriva på lägenheten
få se när vi kan flytta in jag hoppars att det inte tar för långt tid
och att allt går smärt fritt och att vi får plats med allt
och att det inte tar för långt tid att får upp sakerna på väggarna m,m
det är min värsta farsa
nehe mina älskade vänner/bloggare nu får ni ha en härlig söndag så hörs vi
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0