Snöar

God kväll
ja här har det snöat för fullt som ni ser det är härligt med snö
men den skulle komma innan och inte nu
men barnen är nog glada
vi var ju på kalas igår
det var jätte god mat och tårta
och vi hadde det jätte trevligt skönt att komma hemifrån lite
men i morse fick jag ett bryt för vågen vill inte som jag vill
vågen går fortfarande uppåt så jag flippade ut som vanligt
och min stackars älskling fick en känga
och i morgon ska jag träffa min läkare så få vi se hur det går
känns lite jobbigt som att jag har en hel del med min kropp
skulle ju vara skönt om man kunnde hitta något
för att den ska kunna funka någotsånär
ja vi få se hoppars hon lyssnar och förstår mig
nog om detta vad har hänt idag jo vi var ute förmiddags med våran gullunge
och åkte pulka det var trevligt
sen gick vi in och tog en koppkaffe
vi fick ett jätte söt bild på henne när hon var liten ja hon är ju liten nu åxo
men på kortet var hon 8 månader tror jag
sen när vi kom hem gjorde jag middag
ja som sagt jag har blivit lite bättre på det
så nu får min älskling lite mer hemlagat mat jag tror nog att han gillar det
och sedann har jag vikigt ihop kläder så idag har jag ju varit riktigt duktigt
jag pratade lite med min gumma i småland igår skönt att höra hennes röst
men stackaren har ramlat av sin cyckel och har fått ett rejält blå märke på knät
hon visade det på fb det sår inte snyggt ut hua det måste göra ont
synd att jag inte är där så kunnde jag har hjälpt henne och liva upp stämningen lite love you gumman
nehe nu ska jag snart se spår löst försvunnen
så ni får ha det så gött alla mina godingar
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Todde

Detsamma goding :)

2012-02-13 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0