på kalas idag


frukosten är avklarat men jag fattar inte varför min mage ska jämt strula
fick ta två tab i dag och hoppars att det lungnar sig
som att vi ska på kalas idag så är det ju inte så kul
jag ska absolut ta upp ed min läkare om det på måndag för nu pallar jag inte mer
den förstör mitt liv att jag inte kan göra något bara springa på toa hela tiden
och ont i baken det fräter ju inte kul
hahahaha vilket samtals ämne nej nu något roligare
vi hadde fin besök igår av min granne och hennes lilla tös på 3 år
det var fult ös på den lilla men hon är ju så söt och go
man kan ju inte låta bli att bli kär i henne
hon talade minsann om att hon älskade både mig och peo
vi hadde jätte trevligt grannen hadde med sig fika åxo
så vi fikade och pratade några timar
sen när dom skulle hem så sa hon jag ska ha en puss peo och eva
hon är ju bara för söt vem kan inte älska en sådann unge
I dag ska vi på födelsedag peos systers kille fyller år
så vi är bjudna på middag han fyller 49 år idag
så nästa år blir det jämt
ska bli trevligt att komma ut lite som att man inte är ute så mycket
får bli en ändring på detta *Hum* undra om jag inte har hört det innan
vet inte vad det är med mig
kan ju vara alla krämper just nu som gör mig låg
nehe nu har jag inte tid att sitta här längre
nu ska jag fixa mig ordning vi hörs alla godingar
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0