Kallt

God kväll
shit va kallt det var idag jag gick ut tidigt idag kvart i åtta
för jag skulle till min kurator
det var inget skönt väder skit kallt jag kollade aldrig men kallt var det
för jag frös om benen jag brukar bli varm när jag ute och går men idag blev jag inte det
det gick bra hoss kuratorn
sen när jag var klar så väntade jag på att jag skulle få komma in till läkaren på ett års kontroll
var ingen ide att gå hem innan
ja hur gick det hoss läkaren ja det var väll ok
men jag låg på gräns fall och jag stod visst på samma vikt som ett år sedann
det var väll mindre bra
men jag har slagis med mina krämpor
men ekg var bra och dom andra värden åxo
så det är bara att kämpa vidare
men vi kom över rens att byta tab som att jag blir kass i magen få se om det blir bättre
hon sa att dom var lite dyrare jo ja tackar jag när jag var på apoteket 947 spänn
och jag som är arbetslös ja det var bara hosta fram pengarna
sen ska jag komma tillbaka om två månader
och kolla om magen är bättre och värden håller sig
är bara att kämpa vidare
vi köpte med en sallad hem till mig
och peo ville ha en kebabb tallrik
på vägen hem var det underbart väder solen skinner så fint
för det tog långt tid och jag var hungrig måste försöka hålla mat tiderna
sen har vi tagit det lungt blev ganska slut efter jag har varit iväg
nu i kväll kommer jag snyfta framför tv
det är ju sofias änglar jag lipar som en lip sill när jag tittar på det pogramet
nehe nu ska jag mysa lite med min älskling
ha det så gött mina vänner/bloggare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0