Hjälp va rädd jag blev!!!!!!

Godkväll alla
Jag var super trött idag när jag kom upp
när jag hadde vaknat till
surfa jag lite på fb och mina sidor innan jag skulle fixa frukost
och det var kallt ute idag åxo visade mätarn 13 minus
peos syster messade mig på mobilen att dom kommer inte idag
hon har gått och blivit magsjuk trist vi såg fram i mot lite besök
men det får bli en annan dag
min älskling messade mig 1min efter nio att han var på väg
jag väntade och väntade klockan blev halv 10
allså han brukar vara hema till nio
så nu börjar mina tankar spöka rejält
tänk om han har fått ett ms anfall
sen började tankarna tänk om han har blivit påkörd på sin fyrhjulningen
jag hör ingen ambulans ja nu började mina tankar riktigt skena iväg
nu var klockan tjugo i tio så nu började paniken komma
jag ringde hans syster hon skulle ringa kolla på hans jobb
för jag var helt ifrån mig så jag ville inte ringa
fem i tio ringde min älskling hem
jag var helt hysterisk grät och skrattade samtidigt
fick inte fram mycke han fick säga till mig att andas
och vad hadde min älskling gjort
jo han hadde jobbat vidare
och hadde ingen tanke på att jag satt här hemma och undrade
vad han hadde tagit vägen typiskt killar
men tack gode gud att det inte hadde hänt han något
vill inte mista fler nu
sen när jag hadde lagt på så försökte jag lungna ner mig lite
så ringde jag till hans syster och tackade att hon ringde  vi pratade en stund
och när min älskling kom hem
så skulle vi sätta in hans jobba nr  han har ju en jobba tele
jag tog fram min mob skulle lägga in det gissade vad jag hittade då
japp hans jobba nr som jag inte hadde aning att jag hadde
*Hum* tänk om jag visste detta
så hadde jag inte behövt bli så ledsen som jag blev
ja typiska hyseriska kärringar Hahahahaha
ja det var lite om min dag
och nu ska jag snart sätta mig och titta på lite tv och mysa med min älskling
ni får ha det så gött alla mina vänner/bloggare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0