Grå mulet

Hej alla goa vänner/bloggare
I dag vaknade jag med världens huvudvärk
men nu är den bra igen skönt det
här går den lilla gång
händer inte så mycke man går och små pular mellan varven
men idag skulle peos syster och pojkvän komma en liten stund
dom skulle ha med en bit smörgåstårta som blev över igår
dom hadde tårta åxo men det blev inget över av den
men det gör mig inget alls som att jag försöker tänka mer på figuren
sen senare idag ska min älskling på hokey så då får jag lite egen tid
nu ska jag snart ta disken från frukosten sen ska jag träna liten stund på gå bandet
och in i duchsen innan middagen tänkte jag
vi ska ha en bit köttfärspaj idag som jag fick över en dag
som jag har tagit upp i frysen
innan jag slutar så måste jag bara berätta idag är det grå mulet och trist väder
får hoppars det blir bättre väder
nu kom jag på en sak till vet ni vad min älskling gjorde
jo han skulle ta bort en kökslampa som låg på fin bordet  och vad hände .....
jo han rev ner min ljus stake som jag hadde fått av han i julklapp
jag kom ihåg när jag fick den shit va lätt den var va den av plast? och en fin färg lila
jag älskar lila
men när den hamnade på golvet så gick den i tusen talsbitar
jag har aldrig sett så mångar bitar av en ljusstake innan
lite rolig va min älskling han sa inte ens förlåt eller köpa en ny till mig
jag vet att det var en olykshändelse men  han kunnde ju  säga något
jaja det är min älskling det *Fniss*
nu får ni ha det så gött alla mina läsare puss och kram
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0