Godkväll

God kväll
Ja här har det snöat mesta av dagen och varit kallt
I lördags hadde vi gäster en liten stund peos syster och kille
dom hadde med sig semlor och gifflar  så vi fikade tillsamans
och sedann har vi tippat till samans lotto som vi ska ha tio vec nu
så nu hoppars vi att vi ska bli lite rika nu hahahahaha
på tal om det jag hadde visst vunnit på postkoden utan haft en anning om detta
min älskling hadde tatt ut pengar på mitt kort så han hadde tagit med kvittot
och då fick jag se konto utdraget japp jag hadde vunnit 300 kr som att jag hadde två lotter
jag har ju varit med i ett år nu så det var ju på tiden jag vann *Asg*
ja så rik blev man på det få se hur det blir detta året
Japp det var ju melodifestivalen uttagningen i lördas
jag tittar inte  på det för jag slutade för några år sedann när dom började med att dela upp det till olika städer  och sedann tycker jag att det inte är melodifetival längre man få sjunga på vilket språk man vill nu
och kan finnas både hårdrock och opra sen va det någon som sa att torsten flink med kan han sjunga????
tycker dom ska döpa om det till något annat nu
men det är vad jag tycker finns många som tittar på det
den ännda gånger jag tittar är slutfinalen och när dom tävlar med andra länder
är ju nyfiken att se hur det går för sverige
vad gjorde jag i stället jo jag tittade på
Japp muskelknutterna gladitoerna
och igår va min älskling på hokey och jag slappade lite för har haft en sådan värk
är ju så nu när det är kallt ute bara försöka gilla läget
men ibland blir man bara så trött på allt men men
det var våran helg
ni får ha det så gott mina goa vänner/bloggare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0