En ny dag och andra utmaningar!!!!!!

Hej alla läsare
allt är bara bra här det går sin lilla gång
vi hadde satt upp oss på en annan lägenhet för några vec sedann
allså vi trivs i våran lägenhet den är jätte fin och allt men vi bor på tredje vån
och vi vill ner på första
men när vi sökte hit så fanns ingen men nu fanns det så vi satte oss upp på den
så får vi se om den är fin och vilken plats vi står i kön
så igår vid halv 3 var vi och tittade på den med ett annant par den var fin
och vi fick reda på att vi låg först och det andra paret låg två
och vi hadde till den 24 feb att bestämma oss vi gick hem sen och fundera på det
och diskuterade om lägenheten och vad som är bäst
som att det är svårt att få en bottenvån här
så måste man tänka på peos bästa som att vi vet aldrig när hans sjukdom kan blossa ut
vi måste tänka på oss själva för engång skull
det tog inte långt tid innan det kom ut att vi skulle bli grannar med några
konstigt va ryktenar gå fort när man inte ens umgås med dom människorna
jaja så kan det vara vi är visst poppis
vi försöker sköta oss själva sen att andra vill springa runt att skvallra
att vi inte få själva tala om för våra vänner hur det blir  tycker jag är lite trist
jag vet att en blir inte glad att vi flyttar dit
men så blir en annan glad att vi gör det
och vi har bestämt oss att ta lägenheten
så nu får vi se när vi kan flytta
jag gillar inte att flytta så
sen får det vara bra det ännda som kan få mig bort därifrån
är om vi flyttar tillbax till småland
men jag trivs ganska bra här nu
och sedann har jag jobbat med en massa så måste det  få en changs att rota sig
vi har ätit pasta gratäng det var gott
ska snart ta disken och träna sen får vi se hur dagen blir
nu får ni ha det så gött alla mina vänner och läsare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0