En härlig dag !!!!

Hallooooo Alla glada
Ja idag skinner solen så fint och härligt helt underbart
Men inatt var det ett redigt bus väder regnar och blåser som bara den
Och jag vaknade upp med världens huvudvärk åxo *Suck*
och ut över det så har jag fått komenist vecan åxo
japp kul för det mesta
och sedann har haft madrömmar om lägenheten vi ska ha
jag hatar att flytta så jag hadde en massa konstiga saker i min dröm
om flytten jag vet inte riktigt när vi ska flytta
vi ska skriva på måndag så får vi se vad dom säger
och måndag ska jag till min kurator åxo så det blir en massa spring den dagen
men det löser sig nog
jag får försöka ta det med ro
tänk om man kunde trolla knäppa med fingarna så var allt klart
varför ska man ha så mycke grejor?????
annars har det gått sin lilla gång idag
inte hänt så myckert
jo vi har fått en ny prinsessa
tänk så myckert uppmärksamhet hon får när jag föddes
så fick inte jag det
ingen som sköt salut för mig eller skriver
men jag är inte ett dugg avundsjuk tänk aldrig få vara ifred m,m
nej tack jag har det bra i min lilla bubbla
och har dom som älskar mig runt om kring räcker gott och väl
nej nu orkar jag inte sitta här längre
och jag tror minsann jag ska ringa min gumma i småland och se om hon är hemma
och pigga upp henne lite kan hon behöva
ha det så gött alla läsare
puss och kram
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0