Dimmig

Hello och godmorgon
min älskling väckte mig i morse vid fyra tiden att jag snarkade Zzzzzzz
Ja idag var jag uppe tjugo över sex på en helg
ja man kan ju inte vara klok att gå upp den tiden men det är jag det
sen har vi hunnit med frukosten och håller på att tvätta nu
jag har tagit upp kyckling jag tänkte vi skulle ha kyckling gryta med potatis och morötter
jag funderar på brockelli åxo få se
jag var inne på min gummas blogg i småland jag saknar henne grymt mycke
hennes son har rest idag han ska till Afrika närme bestämt Zambia
han ska vara där  i 5 vec han håller på att utbilda sig till fritidsledare
jag kan tänka mig att hon går där hemma och oroa sig
men han är en fin pojk och lung så han kommer säckert vara försiktig
men änndå göra saker han kommer säkert att ha det toppen
men klart att man har tankarna hoss han när han är så långt borta
jag måste berätta nu har jag ätit den nya meducinen i 5 dagar
det går ganska bra det är på kvällen som jag känner mig lite konstig
men vi få se om det löser sig med det
ska ju ta nya prover om 2 månader så får vi se
men jag har inte haft diarre sen jag började med domma här skönt tycker jag
som att jag hadde diarre hela tiden innan fick ta diarre tab för att stoppa upp det ett par dagar Osv.
ni vet jag gnällde att jag hadde gått upp i vikt
men nu har jag klippt ett kilo skönt
bara jobba vidre
nähe nu har jag inte tid att sitta här
måste börja skala potatis och morötter
ni får ha en toppen lördag  puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack Gumman blir så glad för din skuld, Du finns i mina tankar jämt jämt, sknar dig med jätte mycket. Tack för de fina orden du skrev om Robin blir glad, det värmer må du tro, puss kram

2012-02-18 @ 17:05:10
URL: http://vågen som gillar höst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0