Blogga !!!!!!

Hej hej alla glada
Idag har jag sovit ganska ok men var uppe vid lite efter 6
jag satt en stund vid datorn med en kopp kaffe
sen har jag pluggat lite ja jag har ju tänkt att försöka ta ett körkort om det går
det får ta den tid det tar
jag tänker plugga tills jag fattar en del så jag inte får en massa fel så det får ta den tiden det tar
och sen måste jag försöka lägga unndan lite pengar till körkortet det är inte billigt
och inte lätt att spara när man inte har mycke pengar som att man är arbetslös
sen är jag ju lite orolig åxo som att jag har diabetes att min syn kan bli sämmre
ska dit den 7 mars och kolla den första gång sen jag fick diabetes
sen har jag ringt till småland och fixat min sjuksjornal
som att det är ett pepparrat som jag inte tål i meduciner så dom har det här åxo
sen har jag varit hoss abf åxo men kunnde inte lämna lappen nu
så det får jag göra i helgen i deras postlåda
sen fick jag några tider som jag ska ringa in arbetsplan måste skaffa mig en liten almenacka
för nu har jag bara för många tider så nu hinner jag inte med
se om vi kan hitta en
sen har jag lagat middag potismos och prinskorvar
ja fullt upp  har jag haft idag
jag väntar på att en skulle komma och fixa hyllan
skulle komma idag men nu har snart dagen gått
ser inte ut som det kommer någon denna dag heller
jag är trött att se på alla glasen som inte gick sönder står på bordet
dom börjar ju snart damma igen
ja just det jag var duktigt igår jag åt ingen ute mat igår
det gjorde dom andra men inte jag
såååå duktig var jag men jag fikade på en halv bulle och två tugger på kärlekmumsen
så jag tycker nog att jag var en duktig kikka
HJÄLP shit va rädd jag blev det ringde på dörren
jag flög flera meter upp från stolen och hjärtat slog fri volter och jag skrek
hur kan man bli rädd för en ring klocka hihihihi
det var han som skulle kolla på hyllan så nu är det fixad
nu damsugar min älskling köksskåpet och glas som flög ut på golvet
ja just det ska berätta en sak
Jag var inte snäll mot min älskling
han log och sov så rammlade han ur sängen flög på gaderoben
(jag vaknade av det)
hörde en dunst jag frågade vad han gjorde
jag skulle bara kolla va klockan var sa han
och då kom jag förlångt  ur sängen
gissade vad jag gjorde Japp jag asgarvade Hahahahahaha
inte snällt jag vet men kunnde ju inte låta bli
nehe nu orka jag inte skriva mer så ni får ha det så gött
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0