Alla hjärtans dag

ja idag är det alla hjärtans dag
jag har sovit uselt idag inget kul all
och nu när jag tittar ut så snöar det en massor
nu börjar jag bli på dåligt humör för inget funkar
jag får väll hitta på något att göra inne
jag ska snart göra middag
det blir stark korv och klyft potatis med blanding med grönsaker i och en bea sås
vad som händer annars vet jag inte
min älskling skulle efter han slutade gå in och köpa stödband till knät
så kanske jag kan träna lite  i efter midag på mitt gå band det var ju ett tag sedann
det skulle komma en kille och fixa våran hylla som har rasat till frukost men han har inte kommit ännu
men det är väll fullt upp som vanligt
annars blir det nog ganska lungt
som sagt det är ju alla hjärtans dag idag
men min älskling är inte den romantiska typen
så här blir det inga blommor eller present men det gör inget
huvudsaken att vi älskar varandra
så detta året har jag tänkt att han får nöja sig med en puss av mig ler
Jag och min älskling
Du är min ögonsten
Du är go
Du är den snällaste kille
Du är om tänksam
Du har ett hjärta av guld
Du är lungnet själv
Du gör så jag känner mig trygg
Du är rolig
Du är bäst
Jag älskar dig min älskade Peo 
massor pussar och kramar till dig
Nehe bäst att börja med middagen
ni får alla ha en trevlig alla hjärtans dag
mina vänner /bloggare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0