1/2-2012

God kväll
Här söar det för fullt nu och kallt har det varit
och det sägs att vi ska få myckert snö nu
det som vi ville skulle komma i nov och dec kommer nu i stället
lite konstigt men bara gilla läget
jag gillar snö
men vill nog att våren ska komma snart nu
man vill ju ha det i olika fack
vad har hänt idag  inte så mycket
jag har lagat middag jag har blivit bättre på den fronten
och min ät störning har åxo blivit bättre
så jag har kommit en bit på väg skönt
men skulle behöva gå ut mer änn vad jag gör
drar på det gömmer mig mest här inne
går bara ut när jag har tider att passa
måste försöka ändra lite på detta
men jag tar en dag i taget så få vi se
nu har jag inte så myckert mer att säga
ni får ha det så gott mina vänner /bloggare
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0