Vilken kaos väder

Hej hej alla mina goa vänner 
Hua idag har det varit en stress dag inget kul alls kom säng sent igår
sen uppe vid halv sju,,,,  kollade ut värsta snökaoset
 men senare gick det över till regn  blött och slask lite trist
 men hoppars vi har snö till julafton  för tycker det är mysigt  med snö på julafton
har fixat till julkorten det tog sin lilla tid fick sålla lite hann inte med alla men det blev i alla fall 26 st
sen kom jan och lena hämta oss för vi skulle fixa lite presenter för peos föräldrar hadde guld bröllop  idag
fick åka på lite olika ställen för att hitta det vi skulle sen var vi där några timar
blev en massa onyttiga mat m,m men det fick gå
men nu får det bli skärpning fram till jul
jag är ganska trött nu som att vi har nästan komit hem
vi var inne på maxi åxo köpte billigt kaffe 3 st gevalia för 69  spänn per familj
jag och peo gick var  för sig så han köpte åxo tre paket så nu har vi så vi klara oss en stund
I morgon ska vi tvätta och jag ska försöka få in lite plugg tid åxo 
nu får jag sluta om jag ska hinna gå en blogg runda
för jag ska titta på så myckert bättre snart
sista avsnittet idag så det får jag bara inte missa
Ha det så gött och en härlig lördag puss och kram 
BYE BYE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0