Vi lever !!!!!!

Vad bra att det inget hände i natt så vi kan fira våran jul
väcka klockan ringde kvart över sex i morse jag bara stängde av den
hadde ingen lust att vakna alls hela kroppen är fortfarande lealös
så hadde tagit en värk tablett i natt så jag somnade om
då ringde peos mobil att jan var på väg med frallor
så halv sju stod han vid dörren ringde på då hadde jag fortfarande inte komit upp
jag låg och grubblade hur jag skulle slingra mer ur att handla med två killar
bara kände hur jobbigt skulle bli ha dom i hasorna och m,m
men 10 minuter efter ringde på dörren när peo öppnade stod lena där överraskade  oss
så gissa vem som flög in i duchen japp jag
sen åt vi frukost men jag har svårt att äta så tidigt så blev en liten fralla
sen gjorde vi oss start klara och åka till bromölla
det gick ganska snabbt att handla som att jag hadde handlat en del igår
och killarna var duktiga dom sprang på olika håll och hämtade grejor till mig
så fel hadde jag *fniss*
sen åkte vi till systemet och inhandla drickat
sen gick vi och fikade och när vi satt där så började det snöa en hel massa
vi blev lite paffa som att det inte skulle snöa just nu
om skulle lita på väderleken
vi var hema igen vid tolv tiden fick hjälp in med kassorna
och dom tog en snabb kopp kaffe innan dom åkte igen
vi vilade lite på efter middagen 
 min kära pappa ringde idag och tackade för julkortet 
och julklapparna skönt att få höra av han är ju inte så ofta 
nu när jag sitter här såg jag att jag har tappat min guldring gissa om jag blev ledsen 
var en jätte fin ring med en liten sten i som jag har haft i många år
är nog första gången jag har tappat en ring som jag inte få ser mer men den satt ju  inte så löst
vad jag vet men bara gilla läget jag lär ju inte kunna få den tillbax
och den ska inte förstöra min dag har jag inte tid med
och jag kommer få en fin julklapp jag kommer få det härliga som vi kvinnor får en gång i månaden känner det och har ont så kul när man har så myckert att göra 
nehe mina vänner nu ska jag sluta för nu kommer snart  svenska hjältar-galan
ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0