Var sista dagen idag !!!!!

 Hej hej alla goa vänner 
I morse vaknade jag hadde on i huvudet
inte gjorde det bättre att jag hadde fått ett knäpp mess  på mobilen
men jag tror nog det har komit fel så här stod det 
 
 
Hej jag är tillbaka till mitt liv med min fru igen.
jag satsar hårt att vårt liv kommer i ordning.
jag är inte längre intresserad av att ha kontakt med dig
önskar dig lycka till
*Hum* hallo jag har varit till samans med min älskling lite mer i fem år 
så jag tror inte detta
försökte kolla upp numret men gick inte
men skit samma bara jag vet att jag har rent mjöl i påsen så 
Idag var det sista dagen i skolan känndes lite trist
men skönt åxo så får vi se hur det kommer gå
men jag ska gå till arbets förmedlingen på måndag se hur det blir
 vi har varit ute alla och ätit gått och tittat på kort m,m
se om vi kan hålla lite kontakt men tyvärr brukar det rinna ur sanden vi få se
 ja vi fick diplom åxo m,m
i morgon på förmiddagen ska jag följa med en kompis och hälsa på en tjej
som har flyttat till jämshög
och sen ska jag se om jag kan kluddra ner lite jul kort
pappas paket och julkort åkte idag så hoppars jag han får den
så den inte kommer bort i posten hans julklapp
och på fredag ska jag gå och fika med en vän så här är det ganska spikat 
nehe nu får ni ha det så gött mina vänner puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: pia veber

Stressa lugnt min vän. Saknar dig massor. Ha det super. Puss kram

2012-12-12 @ 18:34:06
URL: http://vagensomgillarhost.blogg.se/
Postat av: AprilSus

Kan tänka mig att du nog läste det där sms mer än en gång. ;) Förstår att du blev förrvirrad.

Ha det gott, vännen och stressa inte för mycket.

Kramis!♥♥♥

2012-12-12 @ 19:51:14
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0