Tra lalalalalalalala

Hej hej mina goa vänner 
ja det är inte många som tittar in men är glada för er som tittar hit 
jag sitter här och sjunger för fullt har satt på en julskiva och myser
och min älskling ligger och vilar
man kan inte tro att jag sjunger i fullt hals så ont i hudet jag hadde när jag vaknade
och ont i mina fötter
jag skulle fika med en vän idag på förmidags men hon fick koma hit i stället
så vi fikade här i stället
när hon kom så fick jag ett tryck på bröstet som jag inte gillade
men som tur är gick det över efter en stund
jag tror det var en liten ångerst atack som kom varför den dök upp vet jag inte
för jag mår bra i mig själv annars tycker jag men är nog mitt under med vetandet
som spelar mig ett spratt
vi är bort bjudna i morgon efter middag men jag vet inte riktigt ännu
känner jag har lite ta igen här hema och så ska vi ju tvätta åxo ja vi få se
men jag hadde trevligt med min vän men tiden bara rasade fram fort vips så vad dax fixa middag 
Nähe plugga lite nu innan lite tv 
ni får ha det så gött och en trevlig fredag puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: pia veber

Hej gumman, jag följerdigg, hoppas ni har det bra, puss kram

Svar: Hej gumman min vi har det bara bra hihihi jag vet att du följer mig brukar ha 1-4 varje dag men inget mer men det gör inget saknar dig kramiz
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-12-08 @ 15:23:33
URL: http://vagensomgillarhost.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ungefär som här, men heltplötsligt är det några till, ha en bra dag

2012-12-09 @ 10:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0