Solen tittar fram!!!!!!

Hej hej alla goa vänner
Idag tittar solen fram i denna vinter land
nu har äntligen allt klart när det gäller julpynten
och jan och lena åt middag hoss oss i går åxo plus lite fika
dom var kvar till halv sju igår kväll och vi har haft en trevligt
jag var åxo ute igår morse jisses vad halt det var men skönt att komma ut
sen tog jag åxo lite bilder på våran gran m,m
men hinner inte just nu ladda ner dom hit men ska se lite senare idag om jag hinner
vad händer idag då
jo jag har väldens stora disk i från går middag och fika m,m som jag har tänkt ta
sen när jag är klar här och sedann fixa till en middag
sen ska vi igentligen till
 
frissan man brukar få gå dit och få en fin puts
efter en månad/ två 
men tror jag hoppar det jag brukar aldrig ta det men min älskling brukar det
och förra gången ville han färga det men slingor men då var håret lite för kort
så han ska fixa till det  idag så där går det lite pengar
men jag har tänkt att klippa håret efter det nya året
för jag känner att jag har så myckert just nu så det hinns inte riktigt med
eller som sagt jag  sållar lite annat
jag har fått lära mig att vissa saker är viktigare
och att jag inte ska stressa upp mig att tiden inte hinns med
jag har börjat trivas mer med mig själv nu
har jobbat hårt med detta skönt att börja känna mig själv igen
men är en liten bit kvar men det kommer nog säkert men sakta fram
och sedan blir man ju stakare för var dag som går
medans min älskling är och färgar håret
så ska böckerna fram här
ska pluggas så hela hjärnan tillar av hihihihi
nähe mina goa vänner dax att förbereda middagen
ha det så gött och en trevlig dag puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, vännen! Vad härligt det låter med lite solsken! :) Nu har ju metrologerna lovat även oss i småland lite sol imorgon (fredag), så det ser jag fram emot.

Jag skulle verkligen behöva gå och klippa mig, men jag har inte ens orkat beställa en tid ännu, så nu blir det nog ingen klippning för än nästa år även för min del? :/ Ja, ja... Jag får skylla mig själv!

Du skrev att du har skrivit svar till mig, men jag har inte sett något? Har du gjort det här på din sida, eller skickat till min mail?

Gör du det här på din sida, så är risken stor att jag missar det, för jag går sällan tillbaka till inlägg jag redan läst. Har ju fullt upp med att läsa alla nyskrivna. ;)
Du kan ju alltid lämna ett svar i en kommentar på min blogg, eller om du vill vara mer privat, så skickar du iväg ett mail, men jag ska vara ärlig och säga att jag är lite dålig på att kolla min mail, glömsk som jag är. De andra brukar hojta till på min blogg när det har mailat mig, för alla kommentarer jag får, läser jag. :)

Hoppas det gick bra med pluggandet och att även din fredag blir en bra sådan.
Massor av kramisar! ♥

Svar: hej det står skicka epost till aprilsus se om du får det nu jag har skickart nu ha en trevlig fredag kramiz ♥
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-12-06 @ 23:50:23
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0