Snöar för fullt !!!!!!

Hej hej mina goa vänner 
Jag sitter här med en kopp kaffe och tittar ut det snöar för fullt
så myckert snö vi har fått
förra året var det inte så myckert med det
visst är det härligt med snö
men hadde jag fått välja så kunnde det vänta lite
en del hatar vintern och snön och andra gillar det
jag för min egen del gillar alla årstider har sin tjusning i det hela
men visst kan jag åxo tycka det är jobbigt i bland med kyla och värme m,m
men försöker vara posetiv änndå för jag mår allra bäst då
och är gladare i mig själv då
och nu har jag jobbat så myckert med mig själv för att jag ska klara av negativa saker
ja inte lätt men har nog komit en ganska  bra på väg
sen har jag insett åxo att man mår bättre
 ocn nu om förkyldningen ja den sitter där den sitter
 men hoppars att den snart ska rätta till sig så man orka göra lite roligare saker
som ev. gå kolla på lite jul klappar och umgås med vänner och baka  m,m 
Vad händer idag
ja det blir nog lungt som att jag försöker kurrera mig
men ska nog läsa min bok som jag beställde jag gillar den
för det är om fördomar och tankar tycker man känner igen sen i en del
och rolig åxo jag brukar inte läsa i vanliga fall
men sen jag var på den före läsning och få lära mig om denna person
så fick jag många tankeställare m,m
se  om jag åxo orka plugga lite för det har komit lite avsides inte bra
sen sitter jag och fundera vad vi ska till middag
jag tror jag ska fixa till en fiskgratäng med kokta grönsaker men vet inte ja vi få se
sen sitter jag åxo tänker på min stackars älskling som är ute i detta ovädret och skottar snö
och han skottar ju för hand så det måste vara tungt
sen sitter jag här i värmen och har det ganska bra
nu kommer han snart till frukost
så nu får jag hoppa in i duschen och fixa frukosten
 ni får ha det så gött i snövädret och en härlig en dag puss och kram 
Bye  bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0